FAQ

FAQ – Ofta förekommande frågor

Andra frågor? Välkommen att Contact Us

What opening hours do you have?

Från 22/12 -22: Vinteruppehåll. Stängt.
På återseende till våren!

Can people with reduced mobility visit you?

Ja, det finns en ramp till gårdsbutiken. Till fiskarmuseet finns ingen hiss.

Can you buy your products in other stores?

Våra produkter säljs direkt till konsument i vår gårdsbutik eller ur vår fiskvagn på olika marknader och mässor. 

Can you buy seafood from you?

No. We do not sell seafood, farmed fish or other seafood. 

Do you have a restaurant?

Nej. Vi säljer färdigförpackad mat och smörgåsar – take away – över disk under sommaren, juni – augusti. Kunden kan välja att ta med maten eller äta på vår brygga. Varmrätter värms av kunden själv i mikrovågsugn på bryggan. Läsk, folköl, kaffe och glass finns till försäljning i gårdsbutiken.

Do you have vegetarian / vegan options?

No. We are a specialty store for fish.

Are there toilets?

Ja, i fiskarmuseet en trappa upp finns en kundtoalett. Handikapptoalett finns inte.

Can you book a table with you?

No. Seating on the bridge (tables and benches) can not be booked.

At which markets, fairs etc. can you shop?

På Bondens Egen Marknad varje höst.

Finns kundparkering i anslutning till butiken?

Parkering framför de privata bostäderna bredvid Salteriet är förbjuden liksom framför Salteriet. Ett fåtal parkeringsplatser finns 20 meter från Salteriet märkta ”Kundparkering”. En större parkeringsyta märkt ”Gratis parkering” finns 100 meter från Salteriet bredvid laxfällorna.